Potrebna dokumenta za upis na fakultet
Svake školske godine, Filozofski fakultet u Beogradu objavljuje Konkurs za upis studenata na osnovne akademske studije Univerziteta u Beogradu.
DOKUMENTACIJA POTREBNA ZA PRIJAVU NA KONKURS
Kandidati prilikom prijave na konkurs podnose na uvid originalna dokumenta, a uz prijavni list podnose fotokopije sledećih dokumenata:
- svedočanstvo za sve razrede prethodnog srednjoškolskog obrazovanja;
- diplomu o položenom završnom odnosno maturskom ispitu;
- diplome sa republičkog ili međunarodnog takmičenja za kandidate koji su kao učenici trećeg i četvrtog razreda srednje škole osvojili jednu od prve tri nagrade iz predmeta koji se polaže na prijemnom ispitu.
- dokaz o uplati naknade za polaganje prijemnog ispita odnosno ispita za proveru sklonosti i sposobnosti.
Kandidati prilikom prijave na konkurs podnose na uvid originalna dokumenta, a uz prijavni list podnose fotokopije sledećih dokumenata:
- svedočanstvo o poslednjem završenom razredu srednje škole, odnosno svedočanstvo/diploma o završenoj srednjoj školi
- dokaze o svim prethodno završenim razredima u Republici Srbiji ili inostranstvu
- Prevod dokumentacije kod ovlašćenog sudskog tumača u Republici Srbiji. (Napomena: Prevod strane srednjoškolske isprave mora biti overena originalnim pečatom ovlašćenog sudskog tumača u Republici Srbiji. Nije potreban prevod dokumenata izdatih u Crnoj Gori, Republici Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini.)
- Rešenje Agencije za kvalifikacije o obavljenom postupku priznavanja srednjoškolske isprave, odnosno potvrda o pokrenutom postupku priznavanja izdata od strane Agencije. *Više informacija o postupku na sledećem linku: https://azk.gov.rs/enic_naric.php
- Dokaz o znanju jezika na kom se realizuje studijski program.
- dokaz o uplati naknade za polaganje prijemnog ispita odnosno ispita za proveru sklonosti i sposobnosti;
DOKUMENTA ZA UPIS NA FAKULTET:
Kandidati koji steknu pravo da se upišu, prilažu:- overene fotokopije školskih dokumenata i originalna dokumenta na uvid;
- izvod iz matične knjige rođenih (Fakultet po službenoj dužnosti pribavlja izvod iz matične knjige rođenih za državljane Republike Srbije);
- jedan odštampan i potpisan primerak ŠV-20 obrasca (prethodno popunjen na adresi: http://sv20.f.bg.ac.rs);
- indeks - dobija se bez naknade na Fakultetu prilikom upisa;
- dve fotografije formata 4.5 x 3.5 cm;
- dokaz o uplati prve rate školarine za samofinansirajuće studente;
- po potrebi i druge dokaze (troškove naknade za Univerzitetski centar za razvoj karijere i savetovanje studenata sa Alumni kancelarijom snosi Fakultet).
Kandidati koji su završili srednju školu pre školske 2023/24. obavezni su da potpišu izjavu da do sada nisu bili upisani u prvu godinu nekog studijskog programa prvog stepena visokog obrazovanja u statusu studenta koji se finansira iz budžeta.
Kandidati koji studiraju na još nekom fakultetu, a koji su stekli pravo da se u prvu godinu studija na Filozofskom fakultetu upišu u statusu budžetskog studenta, prilikom upisa podnose dokaz o tome da na drugom fakultetu imaju status samofinansirajućeg studenta. Ukoliko je na drugom fakultetu u statusu studenta koji se finansira iz budžeta, kandidat bira na kojem od dva fakulteta će biti u tom statusu, pod uslovom da nije bio upisan u prvu godinu nekog studijskog programa prvog stepena na tom fakultetu u statusu studenta koji se finansira iz budžeta.
Samofinansirajući studenti su obavezni da sa Fakultetom zaključe ugovor o studiranju kojim se regulišu međusobna prava i obaveze studenta i Fakulteta.