Potrebna dokumenta za upis na doktorske akademske studije

Svake školske godine, Filozofski fakultet u Beogradu objavljuje Konkurs za upis studenata na osnovne akademske studije Univerziteta u Beogradu.

DOKUMENTACIJA POTREBNA ZA PRIJAVU NA KONKURS

KANDIDATI KOJI SU PRETHODNO OBRAZOVANJE ZAVRŠILI U RS

Pregled potrebne dokumentacije koja se donosi na uvid i dokumentacije koja se predaje prilikom prijave na konkurs.

KANDIDATI KOJI SU PRETHODNO OBRAZOVANJE ZAVRŠILI U INOSTRANSTVU

Pregled potrebne dokumentacije koja se donosi na uvid i dokumentacije koja se predaje prilikom prijave na konkurs.

Kandidati prilikom prijave na konkurs podnose na uvid originalna dokumenta, a uz prijavni list predaju fotokopije, i to:

  1. diplomu o završenim studijama ili uverenje o diplomiranju;
  2. uverenja o položenim ispitima sa oba nivoa studija ili samo sa osnovnih studija ako su studije završene po starom planu i programu;
  3. dodatak diplomi;
  4. rešenje o priznanju javne strane isprave ili potvrdu Univerziteta u Beogradu da je neophodna dokumentacija predata za priznavanje najkasnije petnaest dana pre isteka roka za prijavu (važi za kandidate koji su završili prethodne studije u inostranstvu);
  5. biografiju;
  6. naučne i stručne radove (ako ih ima) i dokaz o objavljenim radovima i kategorizaciji časopisa (fotokopiju prve strane časopisa sa podacima o izdanju, fotokopiju sadržaja, prvu stranu rada sa brojem stranice i kategorizaciju časopisa u kome je rad izdat za godinu u kojoj je rad objavljen);
  7. dokaz o znanju jednog svetskog jezika;
  8. uplatnicu u iznosu od 9.630,00 dinara na žiro-račun Filozofskog fakulteta br. 840-1614666-19, sa obaveznim unosom «poziv na broj» 97 47114, za troškove konkursa, 14.000,00 za kandidate koji nisu državljani Republike Srbije.

Po potrebi, fakultet može tražiti od kandidata i druga dokumenta.

Kandidati prilikom prijave na konkurs podnose na uvid originalna dokumenta, a uz prijavni list podnose fotokopije sledećih dokumenata:

  1. diplome i dodatke diplomi, odnosno uverenja o završenom studijskom programu osnovnih akademskih i master akademskih studija, odnosno integrisanih osnovnih i master akademskih studija;
  2. Prevod dokumentacije kod ovlašćenog sudskog tumača u Republici Srbiji. Napomena: Prevod strane srednjoškolske isprave mora biti overena originalnim pečatom ovlašćenog sudskog tumača u Republici Srbiji. Nije potreban prevod dokumenata izdatih u Crnoj Gori, Republici Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini;
  3. Rešenje rektora Univerziteta u Beogradu o priznavanju prethodnog obrazovanja radi nastavka obrazovanja na Univerzitetu u Beogradu, odnosno potvrda o započetom postupku priznavanja. Više informacija o postupku;
  4. Dokaz o znanju jezika na kom se realizuje studijski program;
  5. Dokaz o znanju jednog svetskog jezika;
  6. dokaz o uplati naknade za polaganje prijemnog ispita odnosno ispita za proveru sklonosti i sposobnosti;
  7. Dokaz o uplati naknade za troškove prijave;

Upis primljenih kandidata na ,DOKTORSKE AKADEMSKE STUDIJE obaviće se 12.11.2024. godine od 10 do 14 časova u kancelariji broj 1.

Za upis je potrebno:

  1. indeks sa nalepnicom - preuzima se prilikom upisa
  2. izvod iz matične knjige rođenih (može neoverena kopija, ne mora biti stara 6 meseci)
  3. jedan odštampan i potpisan primerak ŠV-20 obrasca (prethodno popunjen na adresi: http://sv20.f.bg.ac.rs),
  4. dve fotografije formata 4.5 x 3.5 cm;
  5. školarina u iznosu od 195.800,00 dinara uplaćuje se na žiro-račun Fakulteta broj 840-1614666-19 sa ličnim pozivom na broj koji se preuzima sa indeksom, jednokratno ili u deset jednakih rata.