Данијела Петровић

редовни професор

  • Консултације:
  • Среда 15:00 - 16:00
    јесењи семестар
  • Четвртак 15:30 - 16:30
    пролећни семестар
  1. 224 КОМУНИКАЦИЈСКЕ ВЕШТИНЕ – стицање компетенција неопходних за ефикасно комуницирање и решавање сукоба у образовном контексту КОНСТРУКТИВНО РЕШАВАЊЕ СУКОБА У ШКОЛИ - развијање и имплементација програма за ученике и програма за професионално усавршавање наставника ДЕМОКРАТИЗАЦИЈА ОБРАЗОВНОГ СИСТЕМА – анализа образовне политике и реформе образовања у Србији из угла демоктратизације образовног система ИНТЕРКУЛТУРАЛНА ОСЕТЉИВОСТ – анализа школског курикулума са становишта заступљености различитих културних перспектива и уважавања културних разлика ВРШЊАЧКИ КОНФЛИКТИ У АДОЛЕСЦЕНЦИЈИ - испитивање карактеристика и социјализацијских ефеката вршњачких конфликата у адолесценцији
  1. 1988 - основне студије - Филозофски факултет у Београду
  2. 2001 - магистарске студије - Филозофски факултет у Београду
    (тема: СТАВОВИ УЧЕНИКА ПРЕМА ШКОЛИ)
  3. 2008 - докторске студије - Филозофски факултет у Београду
    (тема: КОНФЛИКТ У ВРШЊАЧКИМ ОДНОСИМА НА АДОЛЕСЦЕНТНОМ УЗРАСТУ:КАРАКТЕРИСТИКЕ И ЕФЕКТИ)
  1. 1992 - асистент-приправник - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: ПЕДАГОШКА ПСИХОЛОГИЈА)
  2. 2002 - асистент - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: ПЕДАГОШКА ПСИХОЛОГИЈА I)
  3. 2009 - доцент - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: РАЗВОЈНА И ПЕДАГОШКА ПСИХОЛОГИЈА)
  4. 2015 - ванредни професор - ФФ
    (ужа научна област: ОПШТА ПСИХОЛОГИЈА)
  5. 2019 - редовни професор - ФФ
    (ужа научна област: ОПШТА ПСИХОЛОГИЈА)
  1. 1989 - 2013 - Друштво психолога Србије (чланство)
  2. 2008 - 2013 - International Association for Intercultural education (IAIE) (чланство)
  1. 2012. - 2014. - TALIS 2013 - Међународна студија учења и наставе (OECD)
    Институт за психологију (национални руководилац пројекта)
  2. 2011. - 2014. - Идентификација, мерење и развој когнитивних и емоционалних компетенција важних друштву орјентисаном на европске интеграције“, број 179018
    Институт за психологију (истраживач)
  3. 2011. - 2013. - ТЕМПУС пројекат: Education Policy Study Programme in Serbia and Montenegro
    Универзитет у Београду (наставник)
  4. 2012. - 2014. - ТЕМПУС пројекат: Master Program for Subject Teachers in Sebia
    Универзитет у Београду (наставник)
  5. 2012. - 2013. - Images of Intercultural Education and its Implications for Teacher Training
    Institut for International Cooperation in Education (IZB) и Институт за психологију (истраживач )