Емина Хебиб

редовни професор

  • Консултације:
  • Петак 13:00 - 14:30
    пролећни семестар
  • Среда 13:00 - 14:30
    јесењи семестар
  1. школа као систем - садржајно-структуралне компоненте школе развојни и реформски процеси у области школског образовања методолошки приступи у проучавању школе и школског система систем евалуације у образовању професионални развој и професионална аутономија наставника концепције и приступи у остваривању улоге педагога у школи
  1. 1987 - основне студије - Филозофски факултет у Београду
  2. 1994 - магистарске студије - Филозофски факултет у Београду
    (тема: УЛОГА ПЕДАГОГА У ВРЕДНОВАЊУ РАДА НАСТАВНИКА)
  3. 2005 - одбрана докторске дисертације - Филозофски факултет у Београду
    (тема: ШКОЛА КАО КОНТЕКСТ САМОРЕАЛИЗАЦИЈЕ НАСТАВНИКА)
  1. 1990 - асистент-приправник - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА)
  2. 1995 - асистент - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА)
  3. 2006 - доцент - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА)
  4. 2013 - ванредни професор - ФФ
    (ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА)
  5. 2022 - редовни професор - ФФ
    (ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА)
  1. 1990 - Педагошко друштво Србије (чланство)
  2. 1997 - Balkan Society for Pedagogy and Education (чланство)
  3. 2005 - Настава и васпитање (чланство)
  4. 2005 - 2007 - Зборник Института за педагошка истраживања (чланство)
  1. 2005. - 2010. - Образовање и учење - претпоставке европских интеграција, број 149015
    Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду (сарадник на пројекту - истраживач)
  2. 2010. - 2014. - Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији, број 179060
    Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета у Београду (сарадник на пројекту - истраживач)
  3. 2010. - 2014. - TEMPUS MASTS (Master Programme for Subject Teachers in Serbia) Темпус пројекат: Мастер програм „образовање наставника предметне наставе”, број 511170
    Универзитет у Београду; Tempus Foundation (сарадник на пројекту)