Основне студије
![](http://emu1.f.bg.ac.rs/img/employees/silhouette.png)
Емина Хебиб
редовни професор
- Одељење: Педагогија
- Кабинет: к277
- Телефон: +381 11 3206 164
- емаил адреса: ehebib@f.bg.ac.rs
- Консултације:
-
Петак
13:00 - 14:30 пролећни семестар
-
Среда
13:00 - 14:30 јесењи семестар
- школа као систем - садржајно-структуралне компоненте школе развојни и реформски процеси у области школског образовања методолошки приступи у проучавању школе и школског система систем евалуације у образовању професионални развој и професионална аутономија наставника концепције и приступи у остваривању улоге педагога у школи
- 1987 - основне студије - Филозофски факултет у Београду
- 1994 - магистарске студије - Филозофски факултет у Београду
(тема: УЛОГА ПЕДАГОГА У ВРЕДНОВАЊУ РАДА НАСТАВНИКА) - 2005 - одбрана докторске дисертације - Филозофски факултет у Београду
(тема: ШКОЛА КАО КОНТЕКСТ САМОРЕАЛИЗАЦИЈЕ НАСТАВНИКА)
- 1990 - асистент-приправник - Филозофски факултет у Београду
(ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА) - 1995 - асистент - Филозофски факултет у Београду
(ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА) - 2006 - доцент - Филозофски факултет у Београду
(ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА) - 2013 - ванредни професор - ФФ
(ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА) - 2022 - редовни професор - ФФ
(ужа научна област: ШКОЛСКА ПЕДАГОГИЈА)
- 1990 - Педагошко друштво Србије (чланство)
- 1997 - Balkan Society for Pedagogy and Education (чланство)
- 2005 - Настава и васпитање (чланство)
- 2005 - 2007 - Зборник Института за педагошка истраживања (чланство)
- 2005. - 2010. - Образовање и учење - претпоставке европских интеграција, број 149015
Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду (сарадник на пројекту - истраживач) - 2010. - 2014. - Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији, број 179060
Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета у Београду (сарадник на пројекту - истраживач) - 2010. - 2014. - TEMPUS MASTS (Master Programme for Subject Teachers in Serbia) Темпус пројекат: Мастер програм „образовање наставника предметне наставе”, број 511170
Универзитет у Београду; Tempus Foundation (сарадник на пројекту)