Силабуси

Курс: Социјални маркетинг и маркетинг непрофитних организација (мас.) 2021
Предавачи

др Ивана Петровић, ванредни професор

др Небојша Мајсторовић, редовни професор

изборни курс
Број бодова: 6.00
Садржај курса: Теоријска настава: Маркетинг као процес размене, појам СМ, основни концепти маркетинга, маркетинг-микс, корисници у области социјалног и маркетинга непрофитних организација, циљна група, конкуренција, планирање у СМ, анализа окружења, развој стратегија СМ, маркетиншка комуникација,управљање СМ програмима, посебне области примене СМ и маркетинга непрофитних организација (унапређење здравља, очување средине, очување баштине и маркетинг музеја, маркетинг у високом образовању).
Циљ изучавања курса: Циљеви курса су овладавање теоријом, концептима и принципима социјалног маркетинга и маркетинга непрофитних организација, као и развијање вештина примене тих знања у пракси.
App.preduslovi_za_polaganje: Нема посебних предуслова.
Облици наставе: Предавања, вежбе, дискусије, израда и презентација пројекта.