Силабуси

Курс: Понашање потрошача и маркетинг (осн.) 2021
Предавачи

др Ивана Петровић, ванредни професор

изборни курс
Број бодова: 6.00
Садржај курса: Теоријска: Основни појмови управљања маркетингом, суштина концепције маркетинга, улога маркетинга у организацијама и друштву, стратешки маркетинг и менаџмент, планирање маркетинг-стратегије, маркетинг као мултидисциплинарно поље, пројекти у области маркетинга, интегритет и етичност психолога у маркетингу, специјалне теме.
Циљ изучавања курса: Темељно упознавање концепата, стручне терминологије, теорија и процедура у практичном раду у области психологије потрошача и маркетинга. Развијање вештина неопходних за почетак практичног рада у области маркетинга, комуникације и истраживања.
App.preduslovi_za_polaganje: Основе психологије рада, Социјализација, Социјална перцепција
Облици наставе: Предавања, дискусије, вежбе, анализе случајева, менторски рад, израда, презентовање и одбрана пројеката.