Силабуси
Курс: Когнитивно процењивање 2 (осн.) У оквиру предмета: Когнитивно процењивање 2 Предавачи др Ана Алтарас Димитријевић, редовни професор др Зорана Јолић Марјановић, ванредни професор обавезни курс Број бодова: 4.00 Садржај курса: A. Verbalni i kompozitni testovi inteligencije
B. Teorijske osnove, metrijske karakteristike i način primene (zadavanje, ocenjivanje i interpretacija rezultata) a. Nove beogradske revizije Bine-Simonove skale b. REVISK-a c. Testa za ispitivanje prvaka (TIP-1)
C. Alternativni vidovi procene kognitivnih sposobnosti i procenjivanje kreativnosti Циљ изучавања курса: Upoznavanje sa repertoarom i svojstvima verbalnih i kompozitnih instrumenata za procenu kognitivnih sposobnosti i ovladavanje njihovom praktičnom primenom App.preduslovi_za_polaganje: Когнитивно процењивање 1 Облици наставе:
a. Predavanja. Ukupno 14 časova u semestru.
b. Vežbe: Ukupno 38 časova u semestru.
Литература и извори података: Општа обавезна Литература Čen, Đ. & Gardner, H. (1998). Alternativno procenjivanje sa stanovišta teorije o viševrsnim inteligencijama. Psihologija u svetu, 4, str. 191-206 Harrison, P. L., Flanagan, D. P. & Genschaft, J. L. (1997). An Integration and Synthesis of Contemporary Theories, Tests, and Issues in the Field of Intellectual Assessment. Ivić i saradnici (1976). Razvoj i merenje inteligencije, tom I, str. 11-30, 44-47, 74-77, 87-120. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva Ivić i saradnici (1976). Razvoj i merenje inteligencije, tom II. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva Priručnik za REVISK Priručnik za TIP-1 |