Силабуси

Курс: Когнитивни развој (докт.)
У оквиру предмета: Когнитивни развој (докт.)
Предавачи

др Александер Бауцал, редовни професор

др Ксенија Крстић, ванредни професор

др Драган Јанковић, доцент

изборни курс
Број бодова: 6.00
Садржај курса: У оквиру курса студенти ће критички анализирати савремене теоријско-методолошке приступе изучавању когнитивног развоја (по сопственом избору), проблеме који се истражују унутар тих приступа, теорије којима се објашњавају налази истраживања, као и сет метода и техника које се користе у истраживањима у оквиру изабраних приступа.
Циљ изучавања курса: - Познавање и разумевање савремених теорија и истраживања когнитивног развоја - Унапредити вештине критичке анализе савремених теорија и истраживања когнитивног развоја - Унапредити вештине дизајнирања истраживања когнитивног развоја
App.preduslovi_za_polaganje: нема
Облици наставе: Настава се реализује у 5 блокова (семинара) који трају по 6 сати. Сваки семинар се бави једном крупном темом у вези са истраживањима когнитивног разво
План курса:
1. недеља
семинар - Биолошки приступи когнитивном развоју 1
-
2. недеља
семинар - Биолошки приступи когнитивном развоју 2
-
3. недеља
семинар - Биолошки приступи когнитивном развоју 3
-
4. недеља
семинар - Конструктивистички приступи истраживању когнитивног развоја 1
-
5. недеља
семинар - Конструктивистички приступи истраживању когнитивног развоја 2
-
6. недеља
семинар - Конструктивистички приступи истраживању когнитивног развоја 3
-
7. недеља
семинар - Социо-културни приступи истраживању когнитивног развоја 1
-
8. недеља
семинар - Социо-културни приступи истраживању когнитивног развоја 2
-
9. недеља
семинар - Социо-културни приступи истраживању когнитивног развоја 3
-
10. недеља
семинар - Социјална интеракција и когнитивни развој 1
-
11. недеља
семинар - Социјална интеракција и когнитивни развој 2
-
12. недеља
семинар - Социјална интеракција и когнитивни развој 3
-
13. недеља
семинар - Савремена истраживања когнитивног развоја: Изабране теме
-
14. недеља
семинар - Испит
-
15. недеља
семинар - Испит
-
Литература и извори података:
Општа обавезна Литература
Cole, M. (2006). Culture and Cognitive Development in Phylogenetic, Historical, and Ontogenetic Perspective. In: W.Damon, R.Lerner, D.Kuhn & R.S.Siegler(Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol.2, Cog
Munakata, Y. (2006). Information Processing Approaches to Development. In: W. Damon, R. Lerner, D. Kuhn & R.S. Siegler (Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol. 2, Cognition, Perception, and Language
Nelson, C.A., Thomas, K.M., and de Haan (2006). Neural Bases of Cognitive Development. In: W. Damon, R. Lerner, D. Kuhn & R.S. Siegler (Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol. 2, Cognition, Percept
Siegler, R.S. (2006). Microgenetic Analysis of Learning. In: W. Damon, R. Lerner, D. Kuhn & R.S. Siegler (Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol. 2, Cognition, Perception, and Language. Wiley & Sons
минимум 10 чланака по избору студената (минимално 2 чланка за сваки од 5 семинара)