Силабуси
Курс: Когнитивни развој (докт.) У оквиру предмета: Когнитивни развој (докт.) Предавачи др Александер Бауцал, редовни професор др Ксенија Крстић, ванредни професор др Драган Јанковић, доцент изборни курс Број бодова: 6.00 Садржај курса: У оквиру курса студенти ће критички анализирати савремене теоријско-методолошке приступе изучавању когнитивног развоја (по сопственом избору), проблеме који се истражују унутар тих приступа, теорије којима се објашњавају налази истраживања, као и сет метода и техника које се користе у истраживањима у оквиру изабраних приступа. Циљ изучавања курса: - Познавање и разумевање савремених теорија и истраживања когнитивног развоја
- Унапредити вештине критичке анализе савремених теорија и истраживања когнитивног развоја
- Унапредити вештине дизајнирања истраживања когнитивног развоја App.preduslovi_za_polaganje: нема Облици наставе:
Настава се реализује у 5 блокова (семинара) који трају по 6 сати. Сваки семинар се бави једном крупном темом у вези са истраживањима когнитивног разво План курса: 1. недеља семинар - Биолошки приступи когнитивном развоју 1 - 2. недеља семинар - Биолошки приступи когнитивном развоју 2 - 3. недеља семинар - Биолошки приступи когнитивном развоју 3 - 4. недеља семинар - Конструктивистички приступи истраживању когнитивног развоја 1 - 5. недеља семинар - Конструктивистички приступи истраживању когнитивног развоја 2 - 6. недеља семинар - Конструктивистички приступи истраживању когнитивног развоја 3 - 7. недеља семинар - Социо-културни приступи истраживању когнитивног развоја 1 - 8. недеља семинар - Социо-културни приступи истраживању когнитивног развоја 2 - 9. недеља семинар - Социо-културни приступи истраживању когнитивног развоја 3 - 10. недеља семинар - Социјална интеракција и когнитивни развој 1 - 11. недеља семинар - Социјална интеракција и когнитивни развој 2 - 12. недеља семинар - Социјална интеракција и когнитивни развој 3 - 13. недеља семинар - Савремена истраживања когнитивног развоја: Изабране теме - 14. недеља семинар - Испит - 15. недеља семинар - Испит -
Литература и извори података: Општа обавезна Литература Cole, M. (2006). Culture and Cognitive Development in Phylogenetic, Historical, and Ontogenetic Perspective. In: W.Damon, R.Lerner, D.Kuhn & R.S.Siegler(Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol.2, Cog Munakata, Y. (2006). Information Processing Approaches to Development. In: W. Damon, R. Lerner, D. Kuhn & R.S. Siegler (Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol. 2, Cognition, Perception, and Language Nelson, C.A., Thomas, K.M., and de Haan (2006). Neural Bases of Cognitive Development. In: W. Damon, R. Lerner, D. Kuhn & R.S. Siegler (Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol. 2, Cognition, Percept Siegler, R.S. (2006). Microgenetic Analysis of Learning. In: W. Damon, R. Lerner, D. Kuhn & R.S. Siegler (Eds.). Handbook of Child Psychology, Vol. 2, Cognition, Perception, and Language. Wiley & Sons минимум 10 чланака по избору студената (минимално 2 чланка за сваки од 5 семинара) |