Курс: Методика наставе историје уметности (осн.)
Предавачи

др Бранислав Тодић, редовни професор у пензији

др Александар Кадијевић, редовни професор

др Предраг Драгојевић, редовни професор

др Лидија Мереник, редовни професор

др Драган Војводић, редовни професор

др Зоран Ракић, ванредни професор

др Иван Стевовић, редовни професор

др Јелена Ердељан, редовни професор

др Миодраг Марковић, редовни професор

др Ненад Макуљевић, редовни професор

др Саша Брајовић, редовни професор

др Симона Чупић, редовни професор

др Владимир Симић, редовни професор

др Олга Шпехар, редовни професор

др Драгана Павловић, доцент

др Бранка Вранешевић, редовни професор

др Игор Борозан, редовни професор

др Јасмина Чубрило, редовни професор

др Милан Попадић, редовни професор

др Милица Божић Маројевић, ванредни професор

др Никола Крстовић, ванредни професор

изборни курс
Број бодова: 6.00
Садржај курса: Методика као наука. Задаци и суштина ликовне културе. Основи и елементи наставе ликовне културе, од припремања и организовања наставног рада, преко начина извођења наставе до процењивање резултата. Наставa историје у основним и средњим школама; израда семинарских, матурских и дипломских радова; проучавање уџбеника, израда приручника и дидактичких материјала; полагање стручних испита.
Циљ изучавања курса: Припрема студента за рад у образовању, за самостално извођење наставе, примену метода у настави историје уметности или ликовне културе, употребу уџбеника, израду дидактичких материјала.
App.preduslovi_za_polaganje: Студент мора бити уписан на основне студије историје уметности и имати положене испите стручних предмета са треће године студија.
Облици наставе: Теоријска настава (предавања и вежбе) и пракса у основним и средњим школама.
Литература и извори података:
Општа обавезна Литература
Milutin Perović, Metodika nastave istorije, Beograd 1995.
Б. Карлаварис, Методика ликовног одгоја, Загреб 1988.
Општа допунска Литература
P. N. Stearns - P. Seihas - S. Wineburg, Knowing,Teaching & Learning History, New York University 2000.
Zdravko Deletić, Ogledi iz metodike nastave istorije, Užice 2005.
И.Ивић - А.Пешикан - С.Јанковић - С.Кијевчанин, Активно учење, 1-2, Београд: Институт за психологију 1997.