Курс: Тренинг менаџмент (мастер)
У оквиру предмета: Тренинг менаџмент
Предавачи

др Јован Миљковић, ванредни професор

изборни курс
Број бодова: 6.00
Садржај курса: Теоријски: -Теоријски приступи проучавању тренинг менаџмента; -Холистички приступ тренинг менаџменту; -Контекст тренинг менаџмента (друштвени, радни/компанијски, лични); -Фазе тренинг менаџмента (планирање и програмирање засновано на утврђеним образовним потребама, организовање, (из)вођење и евалуирање тренинга); -Компетентност тренера; -Истраживање тренинг менаџмента као претпоставка унапређивања перформанси тренинга. Практични: -Врсте тренинга - тренинг у различитим контекстима; -Протокол анализе потреба за тренингом; -Планирање тренинга – циљеви и исходи -Програмирање/дизајнирање садржаја и процеса тренинга -Организовање тренинга; -Евалуација тренинга; -Тренерске вештине; -Проблеми у тренинг менаџменту и њихово решавање.
Циљ изучавања курса: Разумевање холистичког приступа тренинг менаџменту и оспособљавање за управљање тренингом.
App.preduslovi_za_polaganje: нема услова
Облици наставе: предавања, вежбе, радионице, консултације, стручне посете / сусрети с праксом, студије случаја, семинарски истраживачки рад.
Литература и извори података:
Општа обавезна Литература
Nilson, C., (1991) Training for non-trainers, AMACOM, New York.
Russell, L. (2000) Project management for trainers, ASTD Press,Baltimore.
T- Kit Osnovi treninga (2005) (ur) Marković, D., Grupa „Hajde da ...“, Beograd
Tracey, W. R., (1984) Designing Training and Defvelopment System, AMACOM, New York.
Алибабић,Ш., Овесни, К., (2004) Андрагошки модели утврђивања образовних потреба у организацији – ка постизању оптималне перформансе, Зборник Факултета цивилне одбране, Београд, стр. 115-129.
Деспотовић, М. (2010) Развој курикулума у стручном образовању. Филозофски факултет у Београду, Београд.