Силабуси
Курс: Организација која учи (осн.) У оквиру предмета: Организација која учи Предавачидр Кристинка Овесни редовни професор др Зорица Милошевић доцент изборни курс Број бодова:6.00 Садржај курса:Теоријска настава
Теоријска основа концепта организације која учи - Синергетски приступ развоју људских ресурса - Димензије различитих модалитета концепта организације која учи - Системска промена у организацији - Учење као основа организације која учи (тимско и организационо учење)
Практична настава
Различите парадигме у истраживању модалитета концепта организације која учи - Могућности примене различитих модалитета концепта организације која учи у хипотетичкој ситуацији - Студија случаја: сагледавање различитих аспеката промена у савременој организацији и могућности импликације концепата организације која учи и организационог учења Циљ изучавања курса:Стицање теоријских знања о различитим модалитетима концепта организације која учи. Оспособљавање за примену различитих истраживачких парадигми и за осмишљавање практичне примене концепта организације која учи. App.preduslovi_za_polaganje:Положен Развој људских ресурса Облици наставе:Предавања, вежбе, радионице, групни и истраживачки рад, дискусија, групне и индивидуалне консултације, семинарски рад/студија случаја, On-line метод План курса: 1. недеља предавање - Теоријска основа концепта организације која учи
Литература и извори података: Општа обавезна Литература Robbins, S. (1998), Bitni elementi organizacijskog ponašanja, Mate, Zagreb Сенги, П. (2003), Пета дисциплина: Умеће и пракса организације која учи, ASEE, Нови Сад; Овесни, К. (2007) Професионалне асоцијације - кључни елемент процеса професионализације подручја образовања одраслих, Образовање одраслих, Вол. 7, Бр. 2, 2007, стр. 69-101 Овесни, К., прир. (2008), Организација која учи, хрестоматија; Сушањ, З. (2005), Организацијска клима и култура, Слап, Јастребарско Општа допунска Литература Закс, В., прир. (2001), Речник развоја, Светови, Нови Сад. Карлзон, Ј. (1997), Тренуци истине, CLIO, Београд |